Vores nye foodtrainer-korps skaber de allerbedste mad-på-farten oplevelser
Skrevet af: Dennis Dalgaard, november 2020
1 foodtrainer, 16 foodcoaches og mere end 200 foodkaptajner
Der er stor efterspørgsel på høj kvalitet og god smag – og den trend vil vi fortsat være helt på forkant med. Vores nye foodtrainer-koncept skal sikre, at vores kunders madoplevelser er på højest mulige niveau, og at vores madoplevelser skiller sig positivt ud i branchen. Og forventningerne må gerne være høje…
”Som foodtrainer står jeg i spidsen for et korps af 16 foodcoaches. Sammen er vi i gang med at udvikle 200 medarbejdere til foodkaptajner. De skal være med til at sætte en ny, høj standard for mad-på-farten-oplevelsen i hver af vores mere end 200 butikker. Vores holdning er, at god smag og kvalitet ikke må stå alene: Højt niveau uanset produkt, tid og sted betyder lige så meget… Og vi skal indfri kundernes forventninger”, fortæller foodtrainer Marion Weis.
Convenience-mad er mere populært end nogensinde
Siden 2008 er salget af convenience food i Danmark mere end femdoblet1, og danskerne har i den forbindelse taget take-away til sig i stor stil2. Samtidig vil de gerne have produkter og mad af høj kvalitet – og det skal være nemt3 [3]. Det har naturligvis øget kravet til udbud, smag og kvalitet.
Det er en udfordring til convenience-kæderne, og den har vi hos Circle K i den grad taget op. Vi ser det som vores ansvar at sikre danskerne god smag og høj kvalitet på farten – også når tiden er knap. Det kræver konstant træning. Derfor har vi sat landets bedste foodtrainer-korps på sagen. Du kan opleve resultatet af foodtrainer-konceptet i vores mere end 225 butikker landet.
Hvis du gerne vil have en endnu bedre madoplevelse, kan også besøge vores knap 70 madstationer. Læs mere om dem her.
Kilder:
[1] Kilde: https://coopanalyse.dk/analyse/02_299-convenience-salg/
[2] Kilde: https://tinyurl.com/y3cp9yf7
[3] Kilde: https://retailinstitute.dk/5-vaekstdrivere-i-convenience/#_ftnref1
Du er nu ankommet til din madstation
En madstation er Circle K’s bud på, hvordan man bringer kvalitet og hyggelige rammer ind i madoplevelsen når du er på faren. Læs mere her, hvis du også vil gøre din rejse nemmere, med en unik madoplevelse på farten…
Derfor giver samarbejdet om Børnekaffe mening
Børnekaffe-kampagnen er en kampagne, som gør en konkret forskel for udsatte og unge. Læs med her, hvor Sine Gadeberg fra Børns Vilkår giver hendes refleksioner over, hvorfor kampagnen og samarbejdet giver så god mening…
Medarbejderfortælling Camilla Holm
Hvordan ser dagligdagen mon ud som butikschef hos Circle K? Det kan du læse mere om her, hvor vores medarbejder Camilla Holm Pedersen deler hendes personlige fortælling om hendes daglige arbejdsopgaver, og hvorfor hun elsker at arbejde hos Circle K…