Image
Kundeservice
Image
Kundeservice_1
SPØRGSMÅL OG SVAR

Spørgsmål og svar

Vi er her for at gøre livet langs vejene lidt nemmere. Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, som vi modtager fra vores privatkunder.

Jeg mangler min kvittering, hvordan får jeg den?

Hvis du har brug for en kvittering af et køb på en af vores stationer, så læs mere her.

Der er reserveret et beløb på mit kort efter tankning​

På alle udendørsterminaler i Danmark bliver der ved påbegyndt tankning reserveret et beløb af din bank til dækning af tankning. Læs mere her.

Hvordan tilføjer jeg Samsung / Google / Apple Pay til EXTRA?

Disse og lignende mobilbetalingsløsninger skal tilmeldes EXTRA på en af vores stationer for at optjene fordele. Se hvordan her.

Hvor kan jeg finde en oversigt over jeres stationer?

Hvis du vil vide hvor den nærmeste station er, på hvilke stationer du kan tanke HVO100, købe smoothies eller bruge andre af vores services - Læs her.

Hvor kan jeg se størrelsen af jeres vaskehaller?

Hvis du er i tvivl, om der er plads til din bil i vores vaskehaller, så kan du finde en oversigt med højde og bredde her.

Ris & Ros 

Har du en klage, vil rapportere en fejl på en station, eller give os andet feedback vil vi meget gerne høre det.

Jeg vil gerne leje en trailer

Du kan booke, annullere eller redigere i reservationer samt se vægt, dimensioner og priser på vores trailer online – Læs mere her!

Hvor kan jeg lade min el bil?​

Vi har flere samarbejdspartnere med ladestandere på vores stationer og er i gang med at udvide vores helt eget netværk med hurtigladere. Læs mere her.

Hvordan kan jeg ændre indstillinger for kommunikation?

Du kan nemt ændre, hvordan vi må kontakte dig eller afmelde/tilmelde notifikationer på email eller sms ved at logge ind på din konto. Se mere her.

Hvordan tilføjer jeg mit nye kort til EXTRA?

Du kan enten tilføje dit nye kort ved at logge ind i EXTRA eller ude på en af vores stationer. Se mere her.

Jeg kan ikke logge ind i EXTRA, hvad gør jeg?

Har du blot glemt kodeordet, kan der nemt bestilles et nyt. Hvis din email eller telefonnummer har ændret sig, så læs mere her.

Jeg får ikke lov til at tilmelde mit nye kort til EXTRA, hvad gør jeg?

Hvis du får en fejl, når du forsøger at tilmelde dit kort online, er det som regel fordi kortet allerede er tilmeldt i systemet. Læs mere her.

Jeg vil gerne ændre mine informationer i EXTRA, hvordan gør jeg det?

Du kan nemt ændre dine personlige oplysninger ved at logge ind i portalen. Se mere her.

Hvorfor har jeg ikke fået rabat eller kan se min transaktion i EXTRA?

Der kan være forskellige årsager til, at dit køb ikke er registreret, afhængigt af om du bruger kort eller mobil betaling. Se mere her.

Hvad er et Circle K Mastercard?

Hos Circle K tilbyder vi et Mastercard til private kunder, som giver dig en masse fordele både på forpladsen og i vores butikker. Læs mere her!

Hvordan spærrer jeg mit Circle K Mastercard?

Du har mulighed for at spærre dit Circle K Mastercard selv via “Mit Circle K EXTRA” eller via SEB bank. ​ Læs mere her!

Hvordan ændrer jeg PIN kode på mit Mastercard?

Læs mere omkring PIN kode til dit Circle K Mastercard her.

Hvordan bestiller jeg en levering af fyringsolie?

Du kan altid bestille en levering af fyringsolie via vores hjemmeside. Vi bestræber os på, at olien er leveret senest 5 hverdage, efter bestilling.

Hvor finder jeg status på min levering af fyringsolie, samt leveringstid?

Hvis du har spørgsmål til din levering af brændstof, kan du med fordel skrive til os via vores hjemmeside, eller kontakte os telefonisk.

Hvordan får jeg ændret adressen for min levering af fyringsolie?

Hvis du har spørgsmål til din levering af fyringsolie, kan du med fordel skrive til os via vores hjemmeside, eller kontakte os telefonisk.

Hvor kan jeg få en kopi af min faktura, for leveret fyringsolie?

Du kan altid bede om en faktura kopi fra vores hjemmeside.

Hvor kan jeg se betingelserne for automatisk levering?

Du kan findes betingelserne for vores automatisk levering, eller læse mere om automatisk levering her.

GDPR henvendelse

Hvis du gerne vil have indsigt i, eller have slettet dine persondata, så læs mere her.

Kontakt os

Før du kontakter os, anbefaler vi at du kigger vores sektion med ofte stillede spørgsmål igennem. Her har vi samlet artikler der beskriver, hvordan du kan finde svar på nogle af vores mest almindelige spørgsmål. 

Kundeservice: 70 101 101.

Telefonen har døgnåbent, men hver opmærksom på, at nogle spørgsmål kun kan besvares inden for normal åbningstid (hverdage kl. 8.00-16.00)​

I mellem kl 19 – 07 vil henvendelsen blive besvaret på engelsk. ​

Flere kontaktinformationer

 
Adresse Telefon
Circle K Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV
+45 70 101 101
CVR nr. 28142412  

Fakturering og indbetaling

 
Fakturaer sendes til:

invoicetopay@circlekeurope.com 

Bemærk det er en automatiseret mailboks, hvor der ikke sidder nogle mennesker i den anden ende, så du får ikke noget svar, hvis du stiller et spørgsmål. Det er KUN fakturaer, som kan sendes til denne mail. 

FIK indbetalingskonti

 
Kort

Reg: 2149

Konto: 0728886242

Olie/bulk

Reg: 2149

Konto: 6281132545

Leverandørservice tilmelding

 
Kort

Kreditornummer: 00012319

Betalingsref: Findes på jeres faktura

Olie/bulk

Kreditornummer: 00026042

Betalingsref: Findes på jeres faktura