Image Kundeservice Hvordan kan vi hjælpe dig? FAQ erhverv Bestil fyringsolie EXTRA login Kunderne er i centrum Hos Circle K er kunderne i centrum. Derfor har du som kunde, mulighed for at kontakte os på flere forskellige måder. Kundeservice er klar til at håndtere din henvendelse via enten vores chat, mail eller på telefon. Læs mere om hvordan vi kan hjælpe dig! Læs mere Vores telefoner er altid åbne! Før du kontakter os, anbefaler vi, at du kigger vores sektion med ofte stillede spørgsmål igennem. Her har vi samlet svar, der beskriver, hvordan du kan finde svar på vores mest almindelige henvendelser. FAQ Populære spørgsmål Circle K Kort Faktura og betaling Leverancer Selvbetjening Vores stationer & services Show more categories EXTRA Mastercard Jeg mangler min kvittering, hvordan får jeg den? Hvordan tilføjer jeg mit nye kort til EXTRA? Jeg vil gerne leje en trailer Der er reserveret et beløb på mit kort efter tankning Hvor kan jeg finde en oversigt over jeres stationer? Hvordan laver jeg en betaling til Circle K? Ris & Ros Jeg kan ikke logge ind i EXTRA, hvad gør jeg? Hvor kan jeg se størrelsen af jeres vaskehaller? Hvad er et Circle K Mastercard? Hvorfor har jeg ikke fået rabat eller kan se min transaktion i EXTRA? Jeg vil gerne ændre mine informationer i EXTRA, hvordan gør jeg det? Hvordan tilføjer jeg Samsung / Google / Apple Pay til EXTRA? Hvor kan jeg lade min el bil? Jeg får ikke lov til at tilmelde mit nye kort til EXTRA, hvad gør jeg? Hvordan spærrer jeg mit Circle K Mastercard? Hvordan ændrer jeg PIN kode på mit Mastercard? GDPR henvendelse Jeg mangler min kvittering, hvordan får jeg den? Hvordan bestiller jeg en levering af fyringsolie? Chat med os Live chat er åbent fra 8-16 alle hverdage Skriv til os Fandt du ikke svaret i vores FAQ, så skriv til os her. Ring til os