Vi svarer på alle relevante henvendelser, så hurtigt vi kan. Så tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
I Circle K Danmark vil vi gerne give offentligheden et retvisende billede af vores virksomhed. Vores kommunikationsafdeling svarer gerne på alle henvendelser.
Det overordnede mål for Circle K Danmark er at sikre, at offentligheden får et retvisende billede af vores virksomhed, medarbejdere, aktiviteter og produkter. For at opfylde denne ambition, arbejder vi på at etablere en åben og ærlig dialog med vores interessenter, som er baseret på professionalisme og gensidig respekt.
Kommunikationsafdelingen svarer på alle henvendelser eller formidler kontakt med den relevante direktør eller specialist, såfremt der er spørgsmål til områder, hvor andre medarbejdere besidder en særlig faglig viden. Vi ønsker dog fx ikke at give informationer, der er konkurrencefølsomme, eller skader medarbejdernes/firmaets sikkerhed eller velfærd.
Vi bestræber os på at behandle alle henvendelser hurtigt og seriøst. Da vi ved, at medier ofte arbejder med korte deadlines, har vi har en ambition om at give hurtig tilbagemelding ved henvendelser og så vidt muligt inden for den aftalte deadline.