Ofte stillede spørgsmål
-
Hvordan bestiller jeg et nyt kort?
For at bestille et nyt kort, gøres følgende:
- Klik på kort bestillinger i menu oversigten.
- Tryk på "Bestil nyt kort".
- Vælg kortgruppe.
- Vælg korttype.
- Vælg betalingsmetode.
- Vælg om PIN kode skal sendes med posten eller om du selv vil lave den i portalen om 10 minutter- Se evt. FAQ om hvordan PIN-kode laves.
- Væg leveringsadresse.
- Vælg hvor mange kort som skal bestilles
- Vælg købsprofil.
- Vælg landebegrænsninger.
- Vælg tidsbegrænsninger.
- Tryk Godkend.
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan logger jeg ind i Card E-Services?
Hvis du allerede er oprettet, kan du logge ind ved nedenstående knap. Har du mistet kodeordet, kan der bestilles et nyt på samme side.
Er du ikke i forvejen oprettet, eller er i tvivl om du er, kan du tilmelde dig her. Findes din email allerede i systemet bliver det synligt med det samme.
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan ændrer jeg PIN-kode på et kort?
-
Hvorfor virker mit kort ikke?
Årsagen til, at et kort ikke virker, kan skyldes:
- Glemt og/ fejlindtastet PIN-kode
- Ubetalt faktura og/ Overskredet kreditgrænse
- Ødelagt og/ slidt kort
Log på selvbetjeningsportalen Card E-Services for at kontrollere fakturaer og kreditgrænse/ balance, ændre pinkode på kort eller bestille et nyt kort.
Har du ikke har adgang til kundeportalen - Læs mere og tilmeld dig HERVar dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Jeg mangler min faktura – Hvad gør jeg?
-
Hvor kan jeg bruge mit Europe kort?
På Routex.com kan du se hvilke stationer er inkluderet I netværket. Her er der også mulighed for at søge efter stationer i en by, eller planlægge en rute og få kortlagt hvilke stationer som er medvirkende langs denne rute.
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvor kan jeg finde en oversigt over jeres stationer?
Der er følgende muligheder for at finde vores stationer frem
- Hent Circle K Appen. Her kan du til hver tid finde den nærmeste Circle K station i forhold til din placering.
- Vores hjemmeside. Her er det nemt at søge efter stationer der kan tilbyde netop de produkter du har brug for
- Har du vores Europe kort og er interesseret i hvor det kan bruges i Europa, så kan du se en oversigt over alle stationer der er med i routex netværket på www.routex.com
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan tilmelder jeg mig automatisk betaling?
Leverandørservice er en erhvervsmæssig betalingsaftale.
Ved at blive tilmeldt leverandørservice vil jeres regninger blive trukket fra jeres konto automatisk på forfaldsdatoen. Det er gebyrfrit at være tilmeldt leverandørservice.
Er det ikke muligt at blive tilmeldt i egen bank, vil vi meget gerne gøre det fra vores side.
Vi skal blot bruge jeres reg. og kontonr. på den konto som fakturaer skal trækkes fra.Venligst udfyld følgende formular med disse oplysninger, så vi kan sætte det i værk hurtigst muligt
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan åbner jeg et kort der er midlertidigt spærret?
For at åbne et kort der er midlertidigt spærret, gøres følgende:
- Tryk på kort i menuen.
- Vælg det ønskede kor.
- Tryk på de tre prikker i højre hjørne.
- Tryk fjern spær
- Tryk fjern spær igen for at bekræfte
- Der vil nu komme en popup med information omkring at kortnummer XXX er genåbnet.
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Gavekort
Vi har lanceret en ny og nem måde at købe gavekort på. Det hele foregår digitalt og du kan nemt sende i store mængder og det er en nem måde at skabe glæde. I sender blot alle modtagerne gavekort på én gang, nemmere bliver det ikke. Du kan oprette en adgang til vores portal her og du vi modtage mail med login oplysninger og komme igang allerede idag!
Vores gavekort kan som noget nyt accepteres i alle lande, hvor Circle K har stationer og butikker. Derudover kan du også tilføje gavekortet til din wallet på mobilen, så du altid nemt har gavekortet ved hånden.
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan bestiller jeg et kontoudtog og fakturaoversigt?
Ønsker du at få en oversigt over fakturaer, betalingsstatus samt beløb, så kan du nemt trække en oversigt via vores selvbetjeningsportal Card E-Services, under ”Fakturaer”.
Du kan logge ind på Card E-Services Her!Ønsker du et kontoudtog hvor indbetalinger er vist, kan du bestille via vores Formular.
Har du ikke adgang til Card E-Services, kan du tilmelde dig Her!
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan vælger jeg PIN-kode på et nyt kort?
-
Hvordan åbner jeg et kort der er spærret, grundet for mange pinkode forsøg?
-
Hvordan spærrer jeg et kort midlertidigt?
-
Hvordan ændrer jeg oplysninger på vores firma?
Har jeres firma skiftet navn eller adresse bedes du udfylde følgende formular.
Hvis I har fået nyt cvr nummer er der behov for at udfylde en ny ansøgning via det nye cvr nummer. Dette kan gøres HER
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan blokerer jeg mit kort?
Du kan nemt blokere dit kort i selvbetjeningsportalen.
Hvis du ikke har adgang til selvbetjeningsportalen - tilmeld dig og læs mere HER!
Hvis dit kort bliver stjålet eller tabt, kan du også ringe til kundeservice på 70 101 101Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan laver jeg en betaling til Circle K?
Fakturering og indbetaling
Fakturaer sendes til:
invoicetopay@circlekeurope.comBemærk det er en automatiseret mailboks, hvor der ikke sidder nogle mennesker i den anden ende, så du får ikke noget svar, hvis du stiller et spørgsmål. Det er KUN fakturaer, som kan sendes til denne mail.
Kort
Reg: 2149
Konto: 0728886242
IBAN: DK6420000728886242
SWIFT: NDEADKKKFIK indbetalingskonti:
+71 <Fakturanummer + 81549699<
Olie
Reg: 2149
Konto: 6281132545
IBAN: DK2320006281132545
SWIFT: NDEADKKKFIK indbetalingskonti:
Kreditornummer: +71 <Fakturanummer + 82071385<
Leverandørservice tilmelding:
Kort
Kreditornummer: 00012319
Betalingsref: Findes på jeres fakturaOlie
Kreditornummer: 00026042
Betalingsref: Findes på jeres fakturaVar dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Jeg vil ændre vores faktura email
-
Hvordan bliver jeg oprettet som ny kunde?
Her har du mulighed for at ansøge om dit nye EUROPE CARD.
Ansøg her!Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på: -
Hvordan kan jeg ændre, hvor meget vores kort kan tanke for?
Login på portalen og gå til kort sektionen (3. øverste knap i venstre side). Du kan læse mere om hvordan du ændre købsbegrænsninger her.
OBS. Beløbet pr enkelt transaktion begrænser den enkelte transaktion ved at reservere beløbet ved påbegyndt tankning, ud fra den tilbageværende balance på kortet, og blive frigivet efter transaktionen er færdig.
Hvis du ikke har adgang allerede, registrer eller læs mere HER
Var dette svar brugbart?:Thank you for your feedback.Del på:
Adresse | Telefon |
Circle K Danmark A/S Borgmester Christiansens Gade 50 2450 København SV | +45 70 101 101 |
CVR nr. 28142412 | |
Fakturering og indbetaling | |
Sendes til: | invoicetopay@circlekeurope.com |
Bemærk det er en automatiseret mailboks, | |
FIK indbetalingskonti | |
Kort | Reg. nr.: 2149 |
Olie/bulk | Reg. nr.: 2149 |
Leverandørservice tilmelding | |
Kort | Kreditornummer: 00012319 Betalingsref.: Findes på jeres faktura |
Olie/bulk | Kreditornummer: 00026042 Betalingsref: Findes på jeres faktura |