Man helping customers on the phone in a Circle K office

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Circle K Erhverv

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan bestiller jeg et nyt kort?

    For at bestille et nyt kort, gøres følgende:

    1. Klik på kort bestillinger i menu oversigten.
    2. Tryk på "Bestil nyt kort".
    3. Vælg kortgruppe.
    4. Vælg korttype.
    5. Vælg betalingsmetode.
    6. Vælg om PIN kode skal sendes med posten eller om du selv vil lave den i portalen om 10 minutter- Se evt. FAQ om hvordan PIN-kode laves.
    7. Væg leveringsadresse.
    8. Vælg hvor mange kort som skal bestilles
    9. Vælg købsprofil.
    10. Vælg landebegrænsninger.
    11. Vælg tidsbegrænsninger.
    12. Tryk Godkend. 
    Tryk for at bestille kort
    Hvordan bestiller man et nyt kort i selvbetjening
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan logger jeg ind i Card E-Services?

    Hvis du allerede er oprettet, kan du logge ind ved nedenstående knap. Har du mistet kodeordet, kan der bestilles et nyt på samme side.​

    ​Er du ikke i forvejen oprettet, eller er i tvivl om du er, kan du tilmelde dig her. Findes din email allerede i systemet bliver det synligt med det samme.

    Log ind
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan ændrer jeg PIN-kode på et kort?

    For at ændre PIN-kode på et kort, gøres følgende: 

    1. Klik på kort i menu. 
    2. Klik på de 3 prikker i højre hjørne. 
    3. Klik på Selvvalgt PIN-kode.

    OBS: Det er kun muligt at ændre PIN kode én gang om dagen pr. døgn. 

    Tryk for at logge på Card E-Services
    ikke valgt pinkode
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvorfor virker mit kort ikke?

    Årsagen til, at et kort ikke virker, kan skyldes:​

    1. Glemt og/ fejlindtastet PIN-kode ​
    2. Ubetalt faktura og/ Overskredet kreditgrænse ​
    3. Ødelagt og/ slidt kort​

    Log på selvbetjeningsportalen Card E-Services for at kontrollere fakturaer og kreditgrænse/ balance, ændre pinkode på kort eller bestille et nyt kort.​

    Har du ikke har adgang til kundeportalen - Læs mere og tilmeld dig HER

    Log ind
    Var dette svar brugbart?:
  • Jeg mangler min faktura – ​Hvad gør jeg?
  • Hvor kan jeg bruge mit Europe kort?​

    På Routex.com kan du se hvilke stationer er inkluderet I netværket. Her er der også mulighed for at søge efter stationer i en by, eller planlægge en rute og få kortlagt hvilke stationer som er medvirkende langs denne rute.

    ROUTEX Kort & rute planlægger
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvor kan jeg finde en oversigt over jeres stationer?​

    Der er følgende muligheder for at finde vores stationer frem​

    1. Hent Circle K Appen. Her kan du til hver tid finde den nærmeste Circle K station i forhold til din placering.​
    2. Vores hjemmeside. Her er det nemt at søge efter stationer der kan tilbyde netop de produkter du har brug for​
    3. Har du vores Europe kort og er interesseret i hvor det kan bruges i Europa, så kan du se en oversigt over alle stationer der er med i routex netværket på www.routex.com
    Stationsoversigt
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan tilmelder jeg mig automatisk betaling?

    Leverandørservice er en erhvervsmæssig betalingsaftale.​

    Ved at blive tilmeldt leverandørservice vil jeres regninger blive trukket fra jeres konto automatisk på forfaldsdatoen. Det er gebyrfrit at være tilmeldt leverandørservice.​

    ​Er det ikke muligt at blive tilmeldt i egen bank, vil vi meget gerne gøre det fra vores side.​
    Vi skal blot bruge jeres reg. og kontonr. på den konto som fakturaer skal trækkes fra.​

    Venligst udfyld følgende formular med disse oplysninger, så vi kan sætte det i værk hurtigst muligt​

    Tilmeld automatisk betaling
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan åbner jeg et kort der er midlertidigt spærret?

    For at åbne et kort der er midlertidigt spærret, gøres følgende: 

    1. Tryk på kort i menuen.
    2. Vælg det ønskede kor.
    3. Tryk på de tre prikker i højre hjørne.
    4. Tryk fjern spær
    5. Tryk fjern spær igen for at bekræfte
    6. Der vil nu komme en popup med information omkring at kortnummer XXX er genåbnet.
    Tryk for at logge på Card E-Services
    Hvordan åbner man et midlertidig spærret kort i selvbetjening
    Var dette svar brugbart?:
  • Gavekort

    Vi har lanceret en ny og nem måde at købe gavekort på. Det hele foregår digitalt og du kan nemt sende i store mængder og det er en nem måde at skabe glæde. I sender blot alle modtagerne gavekort på én gang, nemmere bliver det ikke. Du kan oprette en adgang til vores portal her og du vi modtage mail med login oplysninger og komme igang allerede idag! 

    Vores gavekort kan som noget nyt accepteres i alle lande, hvor Circle K har stationer og butikker. Derudover kan du også tilføje gavekortet til din wallet på mobilen, så du altid nemt har gavekortet ved hånden. 

     

    Læs mere her
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan bestiller jeg et kontoudtog og fakturaoversigt?

    Ønsker du at få en oversigt over fakturaer, betalingsstatus samt beløb, så kan du nemt trække en oversigt via vores selvbetjeningsportal Card E-Services, under ”Fakturaer”. ​
    Du kan logge ind på Card E-Services Her!​

    ​Ønsker du et kontoudtog hvor indbetalinger er vist, kan du bestille via vores Formular​.

    ​Har du ikke adgang til Card E-Services, kan du tilmelde dig Her!​

    Log ind
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan vælger jeg PIN-kode på et nyt kort?

    For at vælge ny PIN-kode på et nyt kort, gøres følgende: 

    1. Klik på kort i menu. 
    2. Klik på de 3 prikker i højre hjørne. 
    3. Klik på Selvvalgt PIN-kode.

    OBS: Det er kun muligt at ændre PIN kode én gang om dagen pr. døgn. 

     

     

    Tryk for at logge på Card E-Services
    Hvordan vælger jeg pinkode til et nyt kort
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan åbner jeg et kort der er spærret, grundet for mange pinkode forsøg?

    For at åbne et kort der er spærret, grundet for mange pinkode forsøg, gøres følgende: 

    1. Klik på kort i menu oversigten.

    2. Klik på de 3 prikker i højre hjørne.

    3. Klik på "Nulstil PIN-Kode forsøg"


       

    Tryk for at logge på Card E-Services
    Nulstil pinkode
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan spærrer jeg et kort midlertidigt?

    For at spærrer et kort midlertidigt, gøres følgende: 

    1. Tryk på kort i menuen.
    2. Vælg det ønskede kort.
    3. Tryk på de tre prikker i højre hjørne.
    4. Tryk bloker eller erstat, og om du vil slette et kort fra evt. mobilbetaling. 
    5. Tryk godkend.
    Tryk for at logge på Card E-Services
    spærrer jeg et kort midlertidigt
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan blokerer jeg mit kort?​

    Du kan nemt blokere dit kort i selvbetjeningsportalen.​

    Hvis du ikke har adgang til selvbetjeningsportalen - tilmeld dig og læs mere HER! ​

    Hvis dit kort bliver stjålet eller tabt, kan du også ringe til kundeservice på 70 101 101 

    Log ind
    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan laver jeg en betaling til Circle K?

    Fakturering og indbetaling
     
    Fakturaer sendes til:    
    invoicetopay@circlekeurope.com 

    Bemærk det er en automatiseret mailboks, hvor der ikke sidder nogle mennesker i den anden ende, så du får ikke noget svar, hvis du stiller et spørgsmål. Det er KUN fakturaer, som kan sendes til denne mail. 

    Kort    
    Reg: 2149 
    Konto: 0728886242
    IBAN: DK6420000728886242
    SWIFT: NDEADKKK

    FIK indbetalingskonti:

    +71 <Fakturanummer + 81549699<

    Olie
    Reg: 2149
    Konto: 6281132545
    IBAN: DK2320006281132545
    SWIFT: NDEADKKK

    FIK indbetalingskonti:

    Kreditornummer:  +71 <Fakturanummer + 82071385<  

     

    Leverandørservice tilmelding:
    Kort    
    Kreditornummer: 00012319
    Betalingsref: Findes på jeres faktura

    Olie 
    Kreditornummer: 00026042
    Betalingsref: Findes på jeres faktura

    Var dette svar brugbart?:
  • Hvordan kan jeg ændre, hvor meget vores kort kan tanke for?

    Login på portalen og gå til kort sektionen (3. øverste knap i venstre side)​. Du kan læse mere om hvordan du ændre købsbegrænsninger her.

    OBS. Beløbet pr enkelt transaktion begrænser den enkelte transaktion ved at reservere beløbet ved påbegyndt tankning, ud fra den tilbageværende balance på kortet, og blive frigivet efter transaktionen er færdig.​

    ​Hvis du ikke har adgang allerede, registrer eller læs mere HER

    Log ind i Card E-Service
    Var dette svar brugbart?:
AdresseTelefon
Circle K Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV
+45 70 101 101
CVR nr. 28142412 
Fakturering og indbetaling 
Sendes til:invoicetopay@circlekeurope.com
 

Bemærk det er en automatiseret mailboks,
hvor der ikke sidder nogle mennesker i den anden ende.
Du får derfor ikke noget svar, hvis du stiller et spørgsmål.
KUN fakturaer kan sendes til denne mail. 

FIK indbetalingskonti 
Kort

Reg. nr.: 2149
Kontonr.: 0728886242
IBAN: DK6420000728886242
SWIFT: NDEADKKK
Indbetalingskort: +71 <Fakturanummer + 81549699<

Olie/bulk

Reg. nr.: 2149
Kontonr.: 6281132545
IBAN: DK2320006281132545
SWIFT: NDEADKKK
Indbetalingskort:  +71 <Fakturanummer + 82071385< 
 

Leverandørservice tilmelding 
Kort

Kreditornummer: 00012319

Betalingsref.: Findes på jeres faktura

Olie/bulk

Kreditornummer: 00026042

Betalingsref: Findes på jeres faktura