Image
Kundeservice
Image
Kundeservice_1
Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

Vi er her for at gøre livet langs vejene lidt nemmere. Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, som vi modtager fra vores erhvervskunder.

Hvordan kan jeg ændre, hvad mit kort kan købe?

Du kan nemt og hurtigt ændre hvor og hvornår jeres kort kan bruges samt hvilke produkter det kan købe via vores selvbetjening – se mere her.

Hvordan kan jeg ændre, hvor meget vores kort kan tanke for?

På vores selvbetjening kan du selv bestemme hvor meget kortet skal kunne tanke for per transaktion, per dag, ugentligt eller månedligt. Se mere her.

Hvorfor virker mit kort ikke?

Det kan skyldes flere årsager, som f.eks. forkert indtastet pinkode eller ubetalte fakturaer – Læs mere her!

Hvorfor er min konto blokeret/spærret?

En konto der er blokeret, kan skyldes f.eks. overskredet kreditmaksimum eller ubetalt faktura - læs mere her!

Hvordan blokerer jeg mit kort?​

Kort kan nemt blokeres i selvbetjeningsportalen – læs mere her!

Jeg vil ændre vores faktura email​

Læs her, hvis i har fået en ny email adresse, som I gerne vil modtage faktura på i fremtiden.

Hvordan tilmelder jeg mig automatisk betaling?

Faktura kan tilmeldes til leverandørservice, hvilket er en automatisk betalingsaftale, som man kender fra PBS – Læs her!

Hvordan bestiller jeg et nyt kort?​

Du kan nemt og problemfrit bestille et nyt kort i selvbetjeningsportalen.

Jeg mangler min faktura – ​Hvad gør jeg?

Fakturakopi kan nemt downloades i selvbetjeningsportalen – læs mere her!

Hvordan ændrer jeg oplysninger på vores firma?​

Har jeres firma skiftet navn eller adresse eller andre oplysninger, så læs mere her.​

Hvordan ændrer jeg begrænsninger på kort?

Læs mere her, hvis det drejer sig om begrænsninger på kort.

Hvordan ændrer jeg mine betalingsbetingelser?

Læs mere her hvis det drejer sig om kreditmaks, fakturering eller betalingsfrist.

Hvordan logger jeg ind i Card E-Services?

Card E-Services er vores selvbetjeningsportal, hvor man kan administrere kort, følge med i forbruget, danne rapporter og meget mere. Læs mere her​.

Hvordan giver jeg adgang til andre brugere i Card E-Services?

Som administrator i jeres virksomhed kan du nemt give adgang til andre i selvbetjeningsportalen eller redigere i eksisterende brugere. Læs mere her.

Gavekort

Med Circle K gavekort bliver det nemt og hurtigt at købe mad og drikke, bilvask og brændstof på alle vores bemandede stationer. Læs mere her!

Hvor kan jeg bruge mit Europe kort?​

Vores Europe card er en del af Routex netværket og kan bruges på alle stationer der er inkluderet i dette. Læs mere her.

Ris & Ros ​

Har du en klage, vil rapportere en fejl på en station, eller give os andet feedback vil vi meget gerne høre det.

Hvor kan jeg finde en oversigt over jeres stationer?​

Hvis du vil vide hvor den nærmeste station er, eller på hvilke stationer du kan tanke specielle produkter som HVO100 eller Adblue fra pumpe - Læs her.

Jeg vil gerne leje en trailer

Du kan booke, annullere eller redigere i reservationer samt se vægt, dimensioner og priser på vores trailer online – Læs mere her!

Hvor kan jeg lade min el bil?​

Vi har flere samarbejdspartnere med ladestandere på vores stationer og er i gang med at udvide vores helt eget netværk med hurtigladere. Læs mere her​

Hvordan bliver jeg oprettet som ny kunde?

Er du interesseret i at få brændstof kort hos Circle K? – Læs mere her!

Hvordan bestiller jeg en levering af brændstof?

Du kan altid bestille en levering via vores hjemmeside. Vi bestræber os på at olien er leveret senest 2 hverdage, efter bestilling.

Hvor finder jeg status på min levering af brændstof, samt leveringstid?

Hvis du har spørgsmål til din levering af brændstof, kan du med fordel skrive til os via vores hjemmeside, eller kontakte os telefonisk.

Hvordan får jeg ændret adressen for min levering af brændstof?

Hvis du har spørgsmål til din levering af brændstof, kan du med fordel skrive til os via vores hjemmeside, eller kontakte os telefonisk.

Hvor kan jeg få en kopi af min faktura, for leveret brændstof?

Du kan altid bede om en faktura kopi fra vores hjemmeside.

Hvordan bestiller jeg et kontoudtog og fakturaoversigt?

Har du brug for en oversigt over jeres fakturaer og betalinger, så læs mere her!

Jeg mangler min kvittering, hvordan får jeg den?

Hvis du har brug for en kvittering af et køb på en af vores stationer, så læs mere her.

Kontaktinfo 

Før du kontakter os, anbefaler vi at kigge vores sektion med ofte stillede spørgsmål igennem. Her har vi samlet artikler der beskriver, hvordan du kan finde svar på nogle af vores mest almindelige spørgsmål. 

Kundeservice: 70 101 101. 

Telefonen har døgnåbent, men vær opmærksom på, at nogle spørgsmål kun kan besvares inden for normal åbningstid (hverdag kl. (8:00-16:00) 

I mellem kl 19 – 07 vil henvendelsen blive besvaret på engelsk. ​