Image
Kundeservice
Image
Kundeservice_1
Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de mest stillede spørgsmål om det opgraderede extra

  • Hvorfor ændrer vi EXTRA?

    Med vores nye extra gør vi det endnu mere fordelagtigt for dig som kunde at være en del af extra. Vi belønner nu hele Circle K-oplevelsen og dig for, hvor ofte du besøger os.

  • Hvad er extra?

    extra er Circle K’s fordelsprogram. I fordelsprogrammet får du både rabat på brændstof, opladning, bilvask, på produkter i butikken og meget mere. Derudover belønner vi dig også jo mere du besøger os. Men med extra får du også extra særtilbud, som kan bestå af rabatter, fordele eller andet. Husk at tjekke din mail eller Circle K app, så du ikke går glip af dem.

  • Vil det nye extra give flere fordele for mig?

    Ja! Du får flere fordele med vores opgraderede fordelsprogram. Jo oftere du besøger os, jo flere fordele og/eller højere rabat får du. Derudover får du en belønning, som du kan vælge i mellem, i appen for hvert 5. besøg.

  • Vil jeg stadig kunne indløse hver 6. gratis eller kuponer?

    Ja. Kuponer, der allerede er optjent og aktive på din extra konto før ændringerne, overføres automatisk og kan fortsat benyttes og indløses i henhold til deres udløbsdato.

    Kuponerne skal ikke aktiveres, de er allerede knyttet til dine tilmeldte betalingskort.

  • Med det nye extra starter jeg så forfra på rabattrin?

    Hvis du i dag er på rabattrin 2 eller 3, så starter du på dette rabattrin også. Du skal dog være opmærksom på, at det er din besøgshistorik de seneste 90 dage, der bestemmer om du rykker op eller ned på rabattrin. Med andre ord vil du beholde dit rabattrin for nu, men med vores opgraderede extra, starter du ud med ingen besøg, så du skal huske at besøge os, så du beholder din rabat.

    Du kan se på siden her, hvor meget du skal besøge os for at opretholde din rabat.

  • Hvad er et besøg?

    Et besøg er en transaktion. Så det er uanset, om du kommer for at tanke, lade, vaske bil eller handler i butikken. Én kvittering = ét besøg.

    Kort sagt: du skal bare dukke op for at få bedre rabatter.

    Du kan maksimalt indsamle fem besøg på én kalender dag.

  • Er det et besøg, hvis jeg vasker min bil og har ubegrænset bilvask?

    Ja. Når du har ubegrænset bilvask og vasker din bil, tæller det som et besøg.

  • Er der produkter, der ikke tæller med i et besøg?

    Ja. En transaktion og/eller kvittering tæller ikke som et besøg, hvis det eneste, du køber, er én eller flere af følgende varer:
    -    Cigaretter eller andre tobaksvarer
    -    Alkohol
    -    Lotteri (fx Lotto, skrabelodder)
    -    Håndkøbslægemidler
    -    Pant

  • Kan jeg optjene besøg i andre lande?

    JA! Vi har opgraderet extra, og gjort det endnu mere attraktivt for dig. Så du optjener derfor også besøg, hvis du besøger en Circle K uden for Danmark. Du kan også kan få glæde af de landespecifikke mobilitetsrabatter på brændstof og opladning.
    Du kan se hvilke andre lande, som du pt. optjener besøg hos og benytte landespecifikke mobilitetsrabatter i listen nedenfor:
    -    Polen
    -    Lituaen
    -    Estland
    -    Letland

     

  • Hvor lang tid har jeg til at vælge og indløse min belønning for hvert 5. besøg?

    Du har 90 dage til at vælge din belønning og 30 dage til at indløse din belønning.

  • Hvor hurtigt modtager jeg min belønning i appen?

    Belønningen tilføjes med det samme, men der kan i visse tilfælde gå op til 48 timer.

  • Skal jeg have Circle K appen?

    Vi har gjort det hele smart, så alt foregår i Circle K appen.

  • Er det rigtigt, at man kan optjene besøg som erhvervskunde?

    Ja. Som erhvervskunde kan du tilknytte dit erhvervskort til din personlige extra profil. Når du betaler med erhvervskortet, optjener du besøg, belønninger og mobilitetsrabatter på din profil.
    Vigtigt: Belønninger og rabatter knyttes til dit private betalingskort, som er tilmeldt extra. For at indløse belønningerne og få rabatterne, skal du derfor betale med dit private betalingskort ved indløsning.
    Kort sagt: Brug erhvervskortet når du alligevel besøger og køber hos os og optjen fordele – som du efterfølgende kan bruge privat med dit tilmeldte betalingskort.

  • Jeg forstår det ikke helt, kan I hjælpe?

    Det er faktisk ret lige til.
    Det første trin (0-9 besøg) og den faste rabat er på 10 øre pr. liter brændstof eller 10 øre pr. kwh, når du lader via Charge appen.
    På det andet trin (10-19 besøg) er rabatten på 15 øre pr. liter brændstof eller 15 øre pr. kwh, når du lader via Charge appen.
    På det tredje trin (20+ besøg) er rabatten på 20 øre pr. liter brændstof eller 20 øre pr. kwh, når du lader via Charge appen.

Find svar på de generelle spørgsmål om extra