Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Circle K EXTRA Club særtilbud?

Ud over de sædvanlige rabatter, får du hver måned forskellige Circle K EXTRA Club særtilbud, der er forbeholdt vores EXTRA Club-kunder. Det kan være ekstra rabat på brændstof, rabatter i butikken og meget mere. Husk at tjekke din mail, så du ikke går glip af dem.

Hvorfor skal vi have din tilladelse for at sende mail og sms?

I Circle K EXTRA Club kommunikerer vi med vores kunder elektronisk. Og så siger loven, at vi skal have din tilladelse for at sende mails og sms’er til dig.

Spammer vi din mailboks fremover?

Nej! Vi er meget opmærksomme på, at vi ikke belaster din mailboks unødigt. Vi har en målsætning om at sende højst 3 mails og/eller sms’er i løbet af en måned.

Hvorfor får jeg ingen mails fra jer?

Tjek dit spamfilter, måske bliver nogle mails sorteret fra. Ellers kan du kontakte kundeservice og sikre dig, at din mailadresse er korrekt.

Hvorfor spørger vi om så mange ting?

Circle K EXTRA Club skal være enkelt og effektivt for dig som kunde. Derfor vil vi gerne vide så meget som muligt om dig, så du kun modtager relevant information.

Jeg har mistet min sms med linket – hvad gør jeg?

Send ”EXTRA” som sms på 1961 og få en ny kode. Log på circlek.dk/tilmelding, og klik på ”Færdiggøre din tilmelding med kode”. Følg vejledningen.

Hvor finder jeg betingelserne?

Du finder naturligvis alle vilkår og betingelser på vores circlek.dk/extra, hvor de ikke står med småt, men højt og tydeligt. De er nemlig fordelagtige for dig som kunde.

Luk

Skift sprog