Medarbejderudvikling

Circle K er en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderudvikling har en høj prioritering. Vi stiller store krav, men samtidig fokuserer vi på, at vores medarbejdere udvikles og trives.

Vi tilbyder alle medarbejdere personlig og faglig udvikling. Der bliver sørget for, at den enkelte gennemgår en udvikling, og der vil blive fokuseret på, at den enkelte medarbejder får opfyldt sine faglige ambitioner. Det værende både på vores servicestationer og hovedkontor.

Servicestationer
On-the-job træning
- Hvis du vælger at arbejde for Circle K, vælger Circle K at arbejde for dig!

Vi fokuserer på at være en attraktiv arbejdsgiver for vores ansatte, og ovenstående sætning understreger vores personalepolitik. Derfor har vi et begreb på vores servicestationer, der hedder ’On-the-job træning’. Alle ansatte kommer igennem et nøje planlagt træningsforløb, hvor den ansatte tilegner sig kompetencer, der gør vedkommende parat til at klare de udfordringer jobbet byder på. På den måde er medarbejderen hele tiden klar over, hvilken rolle de har på servicestationen.

Vores medarbejdere spiller en afgørende rolle i forhold til vores evne til at agere professionelt. Derfor er det vigtigt for os, at vi har glade, motiverede og dygtige medarbejdere, der kan medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø og samtidig håndtere vores kunder professionelt – derfor tilbyder vi ’On-the-job træning’.

Vil du gerne arbejde på en af Circle K's stationer, så klik her, for at få en oversigt over ledige jobs hos Circle K. Du kan også sende os en uopfordret ansøgning, hvilket du kan gøre her.

Hovedkontor
Når en ny medarbejder kommer til vores Hovedkontor, så er det vigtigt, at vedkommende straks føler sig hjemme. Derfor gennemgår den nyansatte et forløb, der er med til at øge medarbejderens kompetencer og mulighed for at blive en succes i jobbet. Naturligvis ansætter vi medarbejdere, der har masser af kompetencer i forvejen, men vi mener også, at de skal rustes, så de kender til Circle K's værdier, kultur og organisation.

Udover dette indledende forløb, vil der konstant være faglig og personlig sparring på vores Hovedkontor. Vi har samlet en række af landets største talenter indenfor forskellige faggrupper, og den konstante sparring er med til at give en lang række synergier, der gør os alle stærkere og bedre rustet til at klare de opgaver, vi står overfor.

People@CircleK
For at nå vores ambitiøse forretningsmæssige mål, er det vigtigt for os at udvikle vores medarbejdere. Den proces, vi bruger til at styre udviklingen hos Circle K, kalder vi People@CircleK. Den er en integreret del af vores ledelsessystem, og den er tæt knyttet til vores værdier og forretningsstrategi. Processen for udvikling af medarbejdere er fælles for hele organisationen. En gang om året evalueres alle medarbejdere, de individuelle mål den enkelte medarbejder har, er tæt forbundet med de forretningsmæssige målsætninger, som Circle K har.

Med People@CircleK, sørger vi for, at den enkelte medarbejder hele året rundt har forretningsmæssige målsætninger, der er sammenkoblet med de mål organisationen har.

Vil du gerne arbejde på Circle K's Hovedkontor, så klik her, for at få en oversigt over ledige jobs hos Circle K.

Luk

Skift sprog